kubraF Merhaba, benim kızımın ensesinde, kafasında ve yüzünde doğum lekelerİ var. 1 yaşına girmek üzere hiç değişmedi, ama ensedeki çok tatlı duruyor gerçekten 🥰 çocuk doktoru geçebilir dedi, cildiye doktoru geçmeyebilir dedi. Bakalım zamanla nasıl olacak?