PamukPrensesannesii tospikannesi_ 67 gelmesini asla Bende 68 bekliyordum. İçim içimi yiyordu haftalardır bari 70 olsaydı diye :(
tospikannesi_ PamukPrensesannesii infazın değil o özel güvenliğin ikm hala 70 hatta 80 i gördüğü oluyor… Özel güvenlik 60 a düştü boy maalesef bende de yok
tospikannesi_ PamukPrensesannesii klavye ile ilgili kursa yazılmadım aram iyi o yüzdendir 3 dakikada 90 kelime yazılmalı Q veya F farketmiyor yanlış kelime oranı toplam metinde %40 geçmemeli. (3 dalika 90 dediğine bakma heyecan oluyor ne kadar yüksek o kadar iyi 130 yazan var) Sonra sözlü mülakat oluyor ekstra bilgisayar işletmenlik sertifikan olmalı Mübaşirlikte var onda sadece sözlü mülakat oluyor ama oda 80 den aşağı genelde atama yapmıyor 70 dengede ama alımın çok olduğu şehire başvuru yaparsınız
Hafsanurum tospikannesi_ benim boyum 167 sınavdan 65 almışım hiç çalışamadan girmiştim zaten peki güvenliğe nasıl başvurcam güvenlik kimliğimde var
Furkan_umeyr tospikannesi_ 170 boy 68 kg ama bu tercihler nereden nasıl yapılacak nereleri takip edeceğiz
tospikannesi_ _alyazmali_ 60 üzeri başka biryere girilmez baraj 70 ve 70 olmasına rağmen 71 -72 alan bile kolay kolay bir yere giremez çünkü genelde alımlar 75-80 yapılıyor güvenlik barajı 60 a çekildi adliyede güvenlik vs.vs. olunabilir ama güvenlik kursuna gidip güvenlik kartınızı almalısınız boynunuzda oluyorsa başvırabilirsiniz
elifkck Bende 67 almışım açıkçası hiç çalışmadığım için puan beni tatmin etti 😂 Ama sonuç büyük ihtimal bir yere yerleşemem yinede şansımızı denemek lazım Allah hepimize güzel kapılar açsın inşallah 🧡
anayimbenana__ Ben de can sıkıntısına girdiğim için çalışmadım tabi kiii, 73 almışım güvenlik sertifikam var başvuru olduğunda hep sınava girmediğim senelere denk geldi hadi bakalım şimdi de olsun başvuru da yine bir şey çıkmayışına şaşırmayayım 😒
tospikannesi_ Miraeleysa geçmiş senelere bakın taban puanı bu sene güvenliğin 60a düşürüldü gelir o yüzden
defmommy tospikannesi_ katipliğe nasıl başvuruyoruz canım hiç bir bilgim yok bende 70 almısım güvenlik içinde kart almamız gerekiyor değil mi
tospikannesi_ minikayaklarr maalesef evet. Ama her işte bir hayır var diyorum bu sene bunları hallettim kızım da 2 yaşına girecek şimdiden çalışmalara başlayacam 2026 için tabi uzun süre ne olacağını bilemeyiz ama bir kez daha deniycem şansımı Bu sefer çalışarak