tospikannesi_ -Sare32- beni batıran da oydu genel yetenek mükemmel genel kültür hep yanlış hiç yapmasam rahat geçiyormuşum barajı
tospikannesi_ minikayaklarr maalesef evet. Ama her işte bir hayır var diyorum bu sene bunları hallettim kızım da 2 yaşına girecek şimdiden çalışmalara başlayacam 2026 için tabi uzun süre ne olacağını bilemeyiz ama bir kez daha deniycem şansımı Bu sefer çalışarak
tospikannesi_ anayimbenana__ yani çalışma değilim sayısalcıyım matematik ten zaten bu puanı aldım dedim yapamadığım derse bakayım tarihe göz gezdirdim bir ay kala sadece ama asla sevemediğim için yapamadım ne kadar video izlesene olmadı ama sınav aşırı zor geçmedi fakat puana bakınca yapmamışım beni batıranda zaten tarih olmuş eğer tarihten hiç işaretleme yapmasam rahat barajı geçiyormuşum
anayimbenana__ tospikannesi_ tarih zaten o kadar geniş bir çalışma alanı içeriyor ki asla o kadar kısa sürede net yaptırmaz size ben tarih coğrafya es geçtim yarısı boş nerdeyse yanlışım da az diye o kadar puan yapmış olmalıyım sınavda çoğu şey yabancıydı gözüme on sene olmuş malum mezun olalı 😄
tospikannesi_ anayimbenana__ işte ben hep iki şık arasında kaldım aman dedim nasıl olsa 4 yanlış bir doğruyu götürüyor ama amaaan dediğim hepsini neredeyse yanlış yapmışım hiç yapmasam çok iyi bir puan alıyormuşum neyse ilk girişim ilk deneyimim
tospikannesi_ minikayaklarr halk eğitim merkezine gidiyorsunuz 2-3 aylık kursu olyo sınavlara giriyorsunuz ve alıyorsunuz
tostperisi tospikannesi_ katiplik için lisede aldığınız bilgisayar dersi de kabul oluyor diye biliyorum ama bir araştırın isterseniz
birprensannesi41 Esoz1110 benimde 590 bin hemsirelik imkansiz atanmam ama hicc calismadım belki calıssam en azından bi 75 alirdim diye dusuunuyorum
_Asilin_Annesi_ 70,92 kusurlu puanım meslek lisesi halkla ilişkiler mezunuyum sizce bisey gelir mi ki ilk kez denemek için girdim hiç çalışmadan. düz memurluk vs şartları nelerdir yada başka neler olabilir. Ek herhangi bir sertifikam yok.
_Asilin_Annesi_ Esoz1110 70,92 kusurlu puanım meslek lisesi halkla ilişkiler mezunuyum sizce bisey gelir mi ki ilk kez denemek için girdim hiç çalışmadan. düz memurluk vs şartları nelerdir yada başka neler olabilir. Ek herhangi bir sertifikam yok.
Esoz1110 _Asilin_Annesi_ Ben rehber hocam var onu takip ediyorum youtubeda sizde bir bakın isterseniz birde bilgi yıldızı nerede alım varsa atıyorlar şartları okuyorsunuz ona göre başvuruyorsunuz ben dinlemelerimden onu anladım bende ilk kez tercih yapacağım bölümler açıklanınca sizin puanınız iyi aslında çoğu yer 70 puan şartı koyuyor inşallah güzel bir yer denk gelir❤️
Hafsanurum tospikannesi_ benim boyum 167 sınavdan 65 almışım hiç çalışamadan girmiştim zaten peki güvenliğe nasıl başvurcam güvenlik kimliğimde var