Esoz1110 67 ve ben bitik😔 geleceğime o kadar emindim ki sertifika alıp mülakat ve klavyeye çalışıyordum resmen yerle bir oldum.
Sosyal medyada herkes 60 lı puanlarla kalmış herkes beklediğinden daha düşük puan aldığını nelerimi daha fazlaydı diyor bende ösym ye itirazda bulunacam