twobabymom_ evet bende diycektm ama dişten bahsedince telaşlandırmak istemedim. Benim oğlum 19 aylık 2 gün önce 39.9 gördü ateş ve calpol dolven dönüşümlü verdim kusma yüksek ateş ishal öksürük ateşi 38 düşüyor sonra geri çıkıyordu. Sirkeli su yaptık eşimle ama yok yani ben böyle bişeyi ilk defa görüyorum sabaha kadar ateş ölçer elimizde sabahladık. Sabah özele gittik salgın var dedi Dr kan aldılar serum takıldı 1 saat serum yedikten sonra biraz kendine geldi ama hala ateşle boğuşuyoruz. Eşimin yeğeni anaokuluna gidiyor ondan geçti oda hasta halsiz. Valla bu hastalığı atlatsın grip aşısı yaptırmayı düşünüyorum geçen kışta çok zordu bizim için hep hastalık