smay YumukluSucurtaa merhaba bizim de aynu durum hangi antibiyotiki kullandiniz. Klamoks verdi 4 gündür veriyorum yine de ateşi var 38 gecirmeden ilaç veriyorm düşüyor hemen ondan sonra bir terleme geliyor kaç saat sonra tekrar çıkıyor. Crp 8.3 çıkmıştı bizim de .
YumukluSucurtaa smay encef kullandık düşmüyordu bizde ilaç ver duş aldir derken hala 38.5 falandı 38 e kadar iniyordu anca hastanede serumla düşürdüler en son ondan sonra 3 kere daha ateşlendi başka olmadı 3.5 saate 1 tekrar çıkıyor genelde