asyazenger sağolsun burdan bir arkadaş danışmandan almış anlattı danışmanın neler yaptırdığını söylediğini. 1 hafta sürdü valla ama dünya varmış dedim. Şuan diş çıkartma sürecinde o yüzden bi bozuluyor bi düzeliyor ama hemen hemen oyun oynarken saati gelir gelmez uyuyan bi bebek oldu. Öncelikle ilk gün 50 dakika ağladı her uyku saati gelip yatmaya gittiğinde ikinci gün 20 dakika içinde uykuya dalıyordu. 3.gün 40 dakika oldu bi anda sonraki günler 10 dakika içinde uyumaya başladı. Ama diş döneminde bazen hala krize giriyor uykuya geçeceğinde ya da gündüz uykularını yarım saat yapıyor maksimum. 2 hafta evden çıkmadım bu düzene alışsın diye. Hem emerek hem sallanarak uyuyan bir bebekti şuanda da hamileyim ağlamasına göz yumdum açıkçası yoksa mümkün değildi bu şekilde uyutmaya devam etmek. İlk başta ayına göre uyku tablosuna göre uykuya götürdüm hep. Ben zaten 3 aylıktan itibaren ona uyku rutinleri yapıyordum uykuya geçmeden tulumunu giydirme oyuncak toplama işte bez değiştirme kitap okuma vs. Bu rutinlere devam ettim. İlk gün iyi geceler dedim yatağa koydum haliyle salla ya da emzirerek uyut beni ağlamasına başladı. 5 dakika boyunca yanında gözlerim kapalı ninni söyleyerek oturdum sonra kucağıma aldım sakinleştirdim bunu defalarca yaptım dediğim gibi 50 dakika sürdü ve uyudu. Alışana kadar bu şekilde devam etti. Uyku saatlerinde nerde olursam olayım rutinini yapıp iyi geceler dileyip yatağına koyuyorum ağladığı zaman hemen almıyorum kucağıma biraz bekliyorum sonra devam ederse alıp sakinleştirip tekrar yatırıyorum. Gündüzleri 30 dakika da alarm gibi kalktığı için 25.dakika da gidip mutlaka bi dürtüyorum gözleri hafif açılıyor geri dönüp uyuyor öylelikle 1 saati geçiyor uykusu. Eğer uyuması gereken döngüyü tamamlamadıysa geri de uyumadıysa dramatik uyandırma dediğimiz olayı yapıyorum. Onu nasıl anlatırım bilemedim netten bakarsan daha iyi anlarsın. Bazı günler mesela dün kriz geçirdi yani asla ne kucakta durdu ne yattı ne emdi bende ısrar etmedim aldım onu bıraktım oyuncak verdim bir iki. 1 saat sonra daha rahatlıkla uykuya geçti. Oluyor yani bazı günler