asyazenger ben yasadim dağlara taşlara meme reddi yaşadım kuş uykusu gibi yarım saat uyuyup uyaniyordu, saat 17:30 da cikarirdim memeyi de tutmazdi diye iyce aciktirirdim saat 19.00 oluyordu eve giriyorduk gözlerinden uyku akıyordu alıp emdirip yatağına koyuyordum karanlık bir oda da gece lambası yakardım loş bir ışıkta her uyandığında elimi hafif hafif gogusune vurarrak bak herkes uyumuş bizde uyuyoruz sende uyu derdim hafif hafif açardım birde bebek uyutucu diye bir program var dalga sesi,su sesi açardım onunla uykuya dalardi, bide aklında bulunsun devit 3 u sabah erken uyandığında ver bak oda çok iyi etkiliyor uyku yapıyor