asyazenger ben şuan 5 aylık hamileyim valla benim çok işime yaradı. Doğduğundan beri ya memede ya ayakta sallanarak uyuyor. Desteksiz asla uyumuyordu. Çok şükür şimdi arada diş atağı yaşasakta kendi kendine uyuması benim için mucize. Üzmeden çok fazla ağlatmadan da verebilirsiniz hem sizin hem bebeğinizin uykusu kaliteli oluyor