caspermama 4.5 aylık, 3 gün önce ayırdım odasını 🥹ama alışamadı hala geceleri çok sık uyanıyor ne zaman alışır acaba 🥹 keşke odasında daha çok vakit geçirseymişiz
Hayris Deletedmom897 uzmanlara göre karar veriliyor genelde ama ben 40.dan sonra ayırdım odasını o kendi odasına alışmış oldu bende koltukta yattım 4 aylık olana kadar
atesarp hllslh benim aklimda iki isim vardı biri minikkoalaninannesi digeride aglatmayananne Seyhan hanımdı Seyhan hanım iletisimi daha cok cekti beni onunla basladik 1 aylik bir egitim son haftamiza girdik ben memnun kaldim sizinde gonlunuze kim yatarsa onunla baslarsiniz umarim
aliecem Deletedmom897 benim kızım altı yaşında ve evimizde odası yoktu o evimiz depremde yıkıldı kendi butcemizle bı ev yaptık babası yeni eve oda yaptı kızıma baza aldı dolabı vardı fakat ben yatiramiyorum tek eşim disards çalışıyor ve depreminde etkisi var şimdi kardeşi oldu aslında ayırmam lazım ama endişelerim var işte ayiramiyorum
sezer2022 Deletedmom897 çalıştığım için hep üşenip erteledim,, 22 aylıkken ayırdık sağolsun eşim geceleri kalkıp baya destek oluyor,, yoksa bana hala zor geliyor 🙈
Derenmom Kız ne kadar erken ayıran var emzirme döneminde ayirmadim cunku hep geceleri kalktigim için rahat oldu benim icin sonra kendisinde alıştı odasına iyi şuan 2 yaşa 2 ay kala ayırdık
momyboy Ya ne kadar etken ayırmışsınız ne güzel sonuçla var bana imkansız geliyor 12 aylık beraber yatıyoruz sürekli meme istiyor gece kaç defa uyanıyor sayısız ayırsam sürekli yanına gidicem çalışıyorum da böylesi daha kolay geliyor yanlış mı yapıyorum acaba
Mommyhann Deletedmom897 3 yaşında olucak 1 ay oluyor ayıralı odasını bu yaz yaptık bizimle beraber uyurkende ahşap beşiği vardı hep onda yattı hiç yatağa almadım hem deli yatıyor hemde bende deli yatıyorum 😂 ama daha erken ayıramazdım sanırım ilk ayırdıgım zaman bile bi kaçgün uyuyamadım ya uyanırsa korkarsa vs diye şimdi gidip kendi uyuyor odasında kalkıncada yanıma gelir direkt
oznurdediler Mommyhann ben sizin galiba azgaj biz de 14 aylığız park beşiğinde yanımda yatıyor biraz geç uyansa hemen kalkıp bakıyorum hemen uyanınca fırlarım beni görsün korkmasın diye. Valla çok şaşırıyorum 4 aylık 6 aylık oda ayırmışlar hatta doğar doğmaz odasında kalmış falan helal olsun diyorum 😅Hala odasını tam yapmadım yatak falan almadım daha kullanmayacak nasılsa diye bazen ayırsam mı diyorum ama yok yaa daha çok minnaak🥹
Selinbe Deletedmom897 2 gün önce ayırdım ikizlerimi 22 aylıklar yanımda park yataklarda yatıyorlardı.0kendi odaları daha sıcak olduğu için ve park yataktan odalarıdaki montessori yatakları çok çok daha rahat olduğu için bir anda karar verdim. telsiz kurdum ilk gece oğlumun biri uyandı yanımda uyutup geri götürdüm 2.gece güzeldi bakalım bu gece neler olacak😊
oznurdediler kimbumadam gece beslenmesi nasıl yoktu nasıl bıraktı onu ya bu nasıl mümkün olabilir 1 yaş için 🤣 bizimki gece 4 defa kalkıyor en az etmeden de asla rahatlamıyor. Emmese de meme ağza girecek😬
Alyakbr Deletedmom897 19 aylık bizim odamızda uyuyor hala odayı ayırmadım çünkü gece uyanıp beni göremeyince kalkıyor eğer beni goruyosa yatmaya uyumaya devam ediyor . Bunu bir şekilde atlatırız o ayrı ama ben depremden korkuyorum ayrı odada olursak bişey olurda ben ona yetisemezsem diye …
Sila2611 Deletedmom897 7 aylık ayırdım 3 kişi bi yatakta yatınca asla kaliteli uyku yapamıyorsun gerekirse 20 kere uyanıcam geceleri dedim ve ayırdım
ttrck Deletedmom897 8.ayda ayırdım, beşiğine sığmıyordu, benimle yatarken de artık dönerken birbirimizi uyandırmaya başlamıştık ayırdım
Leylamoznur Deletedmom897 1 yaşında monsteseri yatak hediye almıştı kayınvalidem odasını ayıracağımızı bildiği için ilk gündüzleri orda uyutmaya başladım sonra akşamları yanında yattım 2 hafta kadar sonra bir gün yatmadım bir gün yattım şeklinde ilerledim 15 ayı buldu tamamen tek yatması