esma121212
Uyku yolculuğu diye bir sayfadan aldım Hülya hanımdan. Önceden sallama; emzirme, kucak hepsi vardı. Artık kendi kendine uyuyor. Başlarda rüya öğünü yapıyorduk ama 1 yaş itibariyle gece beslenmesini kestik sabaha kadar uyuyor. Bazen uyanıp devam ediyor tekrar. Hasta ise bazen bana ihtiyacı oluyor gibi. Buradan birkaç kişiye daha önermiştim onlarda aldı sanırım eğitim ama tekrar konuşma fırsatımız olmadı. Sayfasına bakın isterseniz