tulaylay Deletedmom897 6.5 aylıkken uyku eğitimi ile birlikte ayırdık. İkimizde daha kaliteli uyumaya başladık. Şimdi iyi ki diyorum.
esma121212 tulaylay uyku egıtımı hakkında bılgı verır misiniz işe yaradı mı sallanarak mı uyuyor gece beslenıyor mu
Gzdnr17 Deletedmom897 3 aylıkken ayırdım ikizlerimi Belim çok ağrımaya başlamıştı ve oda hiç toplamıyordu ayrıca katı koca hayatı olduğu için ayırdım Be daha kaliteli uyumaya başladıklarını görünce iyi ki dedim 💐🙏🏾 E bel sırt ağrılarında azaldı Şu 2 yaşındalar kendileri uyur sıfır destekle
tulaylay esma121212 Uyku yolculuğu diye bir sayfadan aldım Hülya hanımdan. Önceden sallama; emzirme, kucak hepsi vardı. Artık kendi kendine uyuyor. Başlarda rüya öğünü yapıyorduk ama 1 yaş itibariyle gece beslenmesini kestik sabaha kadar uyuyor. Bazen uyanıp devam ediyor tekrar. Hasta ise bazen bana ihtiyacı oluyor gibi. Buradan birkaç kişiye daha önermiştim onlarda aldı sanırım eğitim ama tekrar konuşma fırsatımız olmadı. Sayfasına bakın isterseniz
tulaylay esma121212 2 hafta sonunda da mezun olduk. Aklınızda varsa hiç düşünmeyin derim büyük rahatlık
atesarp esma121212 sallanarak uyuyan bir bebekti simdi desteksiz tek basina yataginda uyuyor cok sukur işe yaradı bizde iyi ki almisim diyorum süreç tamamen sizin cocugunuzun destegine ve verecegi tepkilere bagli
malimusavirhanim 30 aylık ayırdım yeni yani ama.bana kalsa kesinlikle 1 yaştan sonra ayırırdım. Evim müsait değildi yani ama ne kadar erken o kadar iyi
defnegynk Deletedmom897 doğduğunda 40 gün yanında yattım onun odasında. Sonra telsiz aldım kendi odama geçtim. 5 aylıkken bi rahatsızlık geçirdi doktor bi süre yanınızda yatsın dedi o nedenle park beşik aldık. 11. Aya kadar aynı odadaydık. Tatil için memlekete gittik. Beşiğinde götürmüştüm. Gelince beşiği arabadan eve çıkarmakla uğraşmak istemedim odasında yatırdım. Bi sıkıntı olmadı o günden beri ayrı yatıyor.
esma121212 atesarp ya benim imkansız 9 aylık asla ne kadar uykusu olursa olsun sallanmadan uyumuyor ne yapacağım ya 😢😢
seyda53 Deletedmom897 odamda dolabı açmaya alan yoktu beşiği çekmek zorunda kalıyodum o yüzden 5 aylıkken ayırdım şu an 1 buçuk yaşında
atesarp esma121212 benim bebegimde oyleydi butun gün salliyordum ve 30 40 dk dan fazla uyumuyordu imkaniniz varsa egitim almaya calisin derim
_YanakReisinAnnesii Deletedmom897 22 ay gibi ayırdım. Bu ayın da müsait eve geçmiştik ve o şekilde ayrıldık. İyiki de 2 yaş sonrasına bırakmamışım çok daha zor olurmuş. Ayrıca oğlum sese çok duyarlı yatakta sağsan sola dönmemize bile kıpırdanırdı, odaları ayırınca o da bizde rahat ettik 😂
Mlk39 Deletedmom897 bende çok ayırmak istiyorum kamerasıda var aslında yan yana odalarımız ama bazen bağlantı gidiyor kapanıyor kamera uykumda çok ağır değil aslında ama ya uyanamazsam sesine diye tedirginim ayıramıyorum daha 11 aylık oğlum
miyokardd Aynen ya nasıl duyuyorsunuz uyandığında, benimki 7 aylık yanımızda park yatağında yatıyor geceleri uyanıp meme emiyor, ağlasa yan odadan duyar mıyım bilmiyorum
gzplt Bebeğim 3 aylık 2 gün önce 38 ateş öksürük geniş akıntısı olduğu için sabahı sabah ettik malum her hasta çocuğun annesi ve babası gibi dün doktora götürdüm ciğerlerde bir şey olmadığını söyledi ve ventosal şurup verdi 1.5 şırınga ölçeği şeklinde günde üç defa kullanmaya başladım dün akşam bugün sabah ve öğlen kullandım çocuğum çok uyuyor hastalıktan mı yoksa şuruptan mı bilemedim bu durumu yaşayanlar varsa çok acil yazabilir mi lütfeeennnn
Acelyaazra23 kızım 18 aylık gece sürekli memede benimle yatmak istiyor bende ayırmak istiyorum ama emdiği için ayıramıyorum tavsiyesi olan var mı
cigdem_goktug 9 aylık şuan park yatağında yatıyor bir iki defa ortamızda yatırdık çok ağladığı zamanlarda , kendısı yatıyor o yüzden kamera falan var şimdilik oda yapmadık seneye tayinciyiz ö yüzden taşınacağım yerde düşünüyorum inşallah 🙏 ☺️
atesarp hllslh benim aklimda iki isim vardı biri minikkoalaninannesi digeride aglatmayananne Seyhan hanımdı Seyhan hanım iletisimi daha cok cekti beni onunla basladik 1 aylik bir egitim son haftamiza girdik ben memnun kaldim sizinde gonlunuze kim yatarsa onunla baslarsiniz umarim
tulaylay hllslh uyku yolculuğu sayfasından aldım bende. Düşünüyorsanız hiç beklemeyin derim. Düzelir bir gün diye bekleyen arkadaşlarımın çocuğu 3 yaşında hala ayakta sallayarak uyutuyorlar