hopdedik hemsireanne01 ayh vallahi ben hic kundak yapamadim.basbas bagirdi hep sicak sevmiyor ama kundaksiz uyutmaya alistim. Hatta burada post bile actim sagolsun forumdakiler yardimci oldular. Bizimki erkek bebek birde yaptimi cok cis yapiyor. Sleepy kullaniyorum sari cizginin tamamen dolmasi 3 cislikmis bizimki bir yaptiginda yarisina geliyor 1.5 cis yapiyor yani o yuzden bende kaka olmasa bile degistirmede soru isareti var hep kafamda bi kac kere hatta sabah artik bez tasmis siz dusunun 👻👻
hemsireanne01 hopdedik aaa o zaman siz değiştirin çocuktan çocuğa değişiyor süreç işte 😀 maşallah diyelim
Ozlemyy baharrkara 3 ay 26 günlük bende 3 aya girmeden kaldırmadım kendi kalkıyor altını dahi değiştirmiyorum uyanmasın diye 12 1 gibi emziriyorum 4 5 gibi kalkıyor tekrar emziriyorum 8 gibi kalkıyor önceden dedim allahım hep böyle mi gidicek kafam düşüyordu neyseki geçtik o yollarıda cok şükür 🥹
defnebak baharrkara kaldırmana gerek yok canım benimki o aylarsa sabaha kadar uyurdu büyüdükçe saat başı kalkıyorlar bugünlerini uyıyarak iyi değerlendir 😁
canmanayvesuyu bubu123 benim bebeğim de 1. Ayına yaklaştığından beri kalkmıyor 4-5 saat uyuyor normaldir inşallah artık sarılık olmaz ben kan şekeri düşer diye korkuyorum ama uyandırdığımda normal uyanıyor ya da kendisi uyanıyor şükür kan şekeri düşük gibi değil
ipekkkkkkkkkkk Kimsesiz39 lavanta yağı var ya ondan bir damla yatağının kenarına damlat zeytinyağı ile önce karnına bir masaj yap gazları gştsin sonra ayağına zeytinyağı ile masaj yap çorap giydir güpp uyudu
Kimsesiz39 ipekkkkkkkkkkk teşekkür ederim sonra da ben güpp uyuyucam inanamıyorum 😱😱😂😂😂 aylardır uyumadığım için bana garip geldi🤣🤭
ttgc00 hopdedik kaka yapmışsa pişmesin diye rahatsız olmasın diye gece 1 sefer değiştiriyorum benim oğlum her gece ya 2:30 ya da 3:00 gibi kaka yapıyor çünkü 😆😆
hemsireanne01 rimrim değişkenlik gösteriyor ama genellikle 7-8 gibi gece uykusuna geçmiş oluyor. 1 gibi uyanıyor emzirip geri uyutuyorum. Sonra sabaha karşı 6 gibi uyanıyor. Günede 8 - 8.30 gibi başlıyoruz. Bazı günler 9 da uyudu diyelim sabaha karşı uyanıyor deliksiz uyuyor . Ama bu nadir oluyor tabi 😁
hopdedik hemsireanne01 vallahi bobrekler iyi calisiyor demekki o kadar yapior ben kaldirayim o zamann
ipekkkkkkkkkkk Kimsesiz39 deneyin ben sonuç aldım inşallah sizde alırsınız bebeğim uyuyor bu seferde ben alışmışım sabah uyumaya uyuyamıyorum
ebruli453333 baharrkara benim bebeğim 2 aylık bende kaldırmıyorum bi kez ses çıkartınca emzirip tekrar uyutuyorum uyku rutini alıştırıyorum öylede alıştı
rimrim hemsireanne01 Benimki 7 8 gibi uyursa gece hiç uyumaz. Öğlen 3de uyuyup 6da kalkıyor sonra gece 11de uyuyup 4de kalkıyor bazen de 6da kalkıyor. Uyandıktan sonra uyuması çok zor oluyor sizde de aynı mı
hemsireanne01 rimrim anladım bu kız benim 3 bebeğim. İlk ikisi yarım saatte bir uyanan, ciyak ciyak ağlayan bebeklerdi. Çok şükür rabbime kızım uysal,uyumlu. Uykuya dalışları zor değil. Beni hala zorlayan 27 aylık olan abisi.