asilnazli merhaba rutini saglamaya calissamda bebek kendi gece gunduz kavramini olusturyor sanirim, ilk iki ay hatta 2.5 ay diyeyim uykuya dalamiyordu saat gece 11/12 de uykuya daliyordu sonrasinda gunduz uykulari daha kisaldi gunde 3 /4 kere 1- 1.5 saat uyuyorsa o sure kisaldi gece uykusuna kaydi. Kendi kendine duzej olusturdu benim bebegim ama 8/8?30 gibi uyumasi icin 7.30da aksam uyutmaya basliyorum , zaten belli sesleri var bebeklerin uyku emaresi veriyor. Gunduz uyku duzenimiz 8de uyaniyorsa 10/11 arasi uyumak istior. Sonra 14.00/15.00 te bi uyukluyor birde 17.00 e dogru kesin uykusu oluyor. O zaten son sabah uykusu .
Birde ben mama+meme gidiyorum mama saatleri uyku saatlerine yakin yapiyorum onun disinda uyanik oldugunda azar azar hep emziriyorum . Ama uykudan once ozellikle gece uykusundan once muhakkak beslenme yapiyorum.birde gaz cikarmasi cok oluyor bebisimin. Gaz cikarma hareketleri yapiyorum gece uyumadan once. Gece birde emzircegim altini alcagim zaman dikkatini dagitacak hicbirsey yapmiyorum ses cikarmadan isimi yapip kafasini oksayayip tekrar uykuya daldiriyorum kendi rutinim 1 aydir bu sekilde