ipekkkkkkkkkkk nursnmh 3 aylık valla çıldırdım ben en sonunda döktüm baktım uyudu hatta üç dört gün erkenden uyudu kokusu vardı bir zararını görmedim siz isterseniz bir beze dökün koyun uyuyunca alırsınız
hemsireanne01 rimrim anladım bu kız benim 3 bebeğim. İlk ikisi yarım saatte bir uyanan, ciyak ciyak ağlayan bebeklerdi. Çok şükür rabbime kızım uysal,uyumlu. Uykuya dalışları zor değil. Beni hala zorlayan 27 aylık olan abisi.