hanlnim görümcenin çocuğu erken doğduğu için rop muayenesi yapılmıştı ordan biliyorum. İlk sefer aşırı zor olmuştu. O çocuğun gözleri 2 gün şiş durdu ve ağlamaktan bayılacak dereceye gelmişti hastanede. Onun içinde birisi gelişmemiş demişlerdi ama onlar önemsemedi küçük olduğu için gelişir diye düşündüler iyikide öyle yapmışlar çok şükür sağlıklı şuan. O muayeneyi bebek bir daha nasıl kaldırır bilmiyorum aşırı zor yaptırana Allah kolaylık versin