Merhaba arkadaşlar iyi akşamlar, 4 eylülde 35+6 haftasında bebeğim dünyaya geldi bugün rop muayenesi vardı bir gözünde sorun yok ama bir gözünde damar az gelişmiş yani gelişimi tamamlamamış dedi doktor, 40.haftaya kadar devam ediyormuş gelişimi gözlerin. Böyle bir sorun yaşayan oldu mu? Dedikleri gibi damar gelişimi tamamlandı mı yoksa aksi bir sorun yaşayan oldu mu? Bu konuyu yaşayan var mı merak ediyorum biraz stres yaptım… 3 hafta sonra tekrar rop muayenesine girecek bebeğim o muayene de malum bilenler vardır zaten anne babayı strese sokan bir muayene… inşallah bebeğimin gözünde sorun olmaz dualarınızı esirgemeyin 🙏🏻🙏🏻