Korkmayın rutin kontrol gibi düşünün benimde bebeğim 32+5 de doğdu . Göz damarının biti gelişmemişti gelişene kadar takip edildi. 5 kez gittik 2 , 3 haftada bir . En son tamam dedi doktor gelişmiş.takip amaçlı erken müdahale yapılması için çok önemli