byz_smyy 19. Haftadan sesleniyorum buralar çok karısık kalın yerinizde dedim benden önce giden arkdaslar buralar dahada karısık dediler😂 valla uykuyu düzene sokmaya calısıyorum ağlayarak uyuyo ayakta sallamaya basladım öyle uyuyo ama uyku düzeni ni bırakmadım hergün aynı saatte uyutmaya calısın düzeliyor maksimum 2 saat uyanık kalsın. Normalde 1 saat olunca hep uyuttum alıştı hemen simdide gece sürekli uyanıyo emziği düştüğü anda uyanıyor. Malesef zormuş bu ay insallah gececek hepsi geçici zaman cabuk geciyor ilk başlardaki zamanları inanın özledim 8. Hafta neymiş dedim. Ama dediğim gibi hergün aynı saatte uyutmaya calısın ağlasın ama yatırın elinizle parmakları şıkırdatın oyuncak gösterin susuyor uyur sonra