Kızım kolik bir bebekti doğduğundan beri çok ağlıyordu ve daha sonrasında 4. Ay atağı yaşadık 3,5 aylıkken başladı ve tam 5,5 ayına kadar sürdü kabus gibiydi sürekli ağlayan uykuya direnen geceleri uyanıp tekrar uyumayan meme reddi olan bir süreç yaşadık 6 aylığız şimdi çoğu şeyi yavaş yavaş düzene oturuyor ama hala çok zor Allah yardımcımız olsun