byz_smyy biz 3,5 aylık olduk. 4.aya doğru gidiyoruz ama son bir kaç gündür gece uykuya geçmekte zorlanıyoruz. 4.ay atağı başladı mı bilmiyorum. Çoğu kişi 4.ayda uyku gerilemesi olduğunu söylüyor. Gündüz uykularımız iyi gidiyor. Genelde 7-8 arası uyanıyor. Ama gece uyutmaya çalışırken zorlanıyoruz. Babası kucağımda pışpışlıyor, ben sallıyorum, meme veriyorum ama baya zor oluyor. Bakalım nasıl ilerleyecek.