annemioldumbensimdi_
Öncelikle sıcak su ile yıkanıyorsa yıkanmasın 🙏🏻
Sebamed kepek önleyici şampuanı bayağı iyi geliyor. Ketoral kullanabilir, o da iyi geliyor kepekler için.
Tüm bunların yanında ben bazen zeytinyağı ile güzelce yağlıyorum saç derisini, bir saat kadar bekletip yıkıyorum (ama yıkarken ıslatmadan önce şampuanı sürmek lazım yoksa yağ çıkmıyor kolay kolay)
Karbonatlı su da iyi geliyor genelde