annemioldumbensimdi_ malesef seboreik dermatit. Bende çocukluğumdan beri var. Saç derisi, kulak, çok çok ilerlerse stresli zamanlarımda kaşlarıma ve direkt yanaklarıma kadar ilerleyebiliyo. Bi de mevsim geçişleri de egzama için çok önemli. Malesef mevsim geçişlerinde de artıyo egzama. Hiçbir çözümü yok bunun. Çocukluğumdan beri gitmediğim doktor kalmadı. Kremler, şampuanlar sadece anlık durumu kurtarmak için. Egzama içten gelen bir hastalık. Dıştan kullanılan krem şampuan losyonlar sadece yüzeysel bir etki. Gittiğim bir doktor da aynısını söylemişti. Bir çaresi yok. Vücudun içten kendi kendine yaptığı bir durum. Çözüm bulabilirseniz ben de burda hazırda bekliyim