OptimusPrime YumukluSucurtaa Ketorali cildiye bölümü reçete ederse daha ucuza alabiliyorsunuz ama sağlık ocağı falan yazamıyor Bioxcin ise özel zaten kendiniz alıyorsunuz
OptimusPrime YumukluSucurtaa Yok direk alıyorum alalı oldu biraz guncel fiyatinj bilmiyorum bu da diğeri
OptimusPrime YumukluSucurtaa Bu iki şampuan işe yarar ama biraz kullansın ve başka hiç bir şampuan sürmeyecek kafasına. Ketoral haftada 2 kez kullanacak. Ketoral kullandığı gün, başka şampuan kullanmayacak :)
annemioldumbensimdi_ GezginPaNDa çok söylüyorum ama asgari ücret bize yetmez diyor o da haklı kiramız 8 bin elektrik doğalgaz ev giderleri derken aylık 15 i buluyor zaten gider 17 bin neyimize yetecek Babası abisi ve eşim ortak 2. El eşya alım satım yapıyorlar normalde iş iyi ama 3 ev geçiniyor tek dükkanla bu yüzden hiçbir şeye yetişemiyoruz malesef
annemioldumbensimdi_ onefinemom evet kuru bir cildi var kafasını nemlendirmeye çalışıyoruz ama o da olmuyor
annemioldumbensimdi_ onefinemom yaşadığımız ilçe de cildiye uzmanı yok merkeze gitmek gerekiyor devamlı da gidemiyoruz sağlık ocağı da yazmıyor ücretli olarak alıyorduk ayda bir kere alsak sıkıntı yok da eşim 2 günde bir kafasını yıkıyor çabuk bitiyor o yüzden sürekli almak sıkıntı bizim için
Duyulurum annemioldumbensimdi_ ketoral şampuan kullanmanızı öneririm eğer kullanmadıysanız. Onun dışında eğer sigortanız varsa düzenli olarak cildiye randevusu alıp ilacı yazdırabilirsiniz. Sağlık ocakları yazmaz.
Mavigokyuzu Vichy dercos şampuan var, bir seferlik alabilirisniz pahalı biraz ama 1 şişeyi düzenli kullanım durumunda geçer. Zaten erkek saçı az kulkanrisiniz
relaxanne annemioldumbensimdi_ Bu şikayetlerin aynısı bende de oldu saç derisi mantarı dedi dermatoloji doktoru. Krem ve şampuan verdi öyle geçti onlarsız geçmiyor malesef en az 3-4 ay düzenli kullanım gerektiriyor. Yani kepeği yok etmeye çalışmaktansa ana sebebini tedavi etmek kalıcı çözüm sağlayacaktır anca.
Bcglcn annemioldumbensimdi_ eşiniz kafasını kesinlikle sıcak suyla yıkamasın. Yıkarken tırnaklarını değil parmak uçlarını kullansın. Mutlaka en son çıkarken elma sirkeli suyu döksün saçına ve durulamadan öyle çıksın. Birde vich nin dercos kepek şampuanı var onu kullanması iyi olur. Eşimde de çok aşırı vardı bu şekilde kurtulduk
sema2521 annemioldumbensimdi_ anladığım kadarıyla egzama çünkü bende de var ben dermokilin bı şampuanını kullandım aynı zamanda krem kullanmayi kesmiştim ya o sampuandan yada kremi birakmamdan dolayı azalmalar hatta bitmişti sonra şampuanı bulamadım farklı bişey kullandım tekrar oluştu