bilemedimya biroglanannesii1 peki en son gündemde her şehire demir kubbe yapilckti savaştan korunmak için Yapıldı mı gündemi takip ediyroum Bayadır dikkat etmedim
akrabavuran Doğuda yaşıyorum bu sabah öyle korkunç seslerle uyandım ki anlatamam, eşimi aradım ses felan yok dedi aramızda max 3 km var çalıştığı yer ile. Çocuğum için çok endişeleniyor çok korkuyorum rüya mı gördüm acaba?
ArvenMom biroglanannesii1 ele geçirmesi için sokağa inmeleri lazım kievi düşürmesi gerekiyor daha buna sıra gelmedi başkan vermem diyo rusya ukraynanın nehrinin karşısını istiyor bakalım bir ip var biri bir uçtan çekiyor diğeri diğer uçtan kimin elinde kalıcak görücez 😂
yasminspars feyzanuur bende çpk korkuyorum ama güvenli bir yerde bırakırım evladımı sonra savaşa gelirim kurtuluş savaşında bebeğini bırakıp cepheye silah taşıyan yiğit anaların evlatlarındanım çok şükür
Mtzzeynep feyzanuur geçenlerde bir profesör şuan ismini hatırlamıyorum. Gazze’de başlayan yangın Gaziantep’e gelince söndüremezsin şimdiden bişeyler yapılması gerekiyor demişti. Sanırım yangın yaklaşmaya başladı Rabbim korusun bizleri ve ülkemizi inşallah.
Tubanurrr biroglanannesii1 yani gerçekten Türkiye nin durması gereken en akillica yer natoyken illa savaşa girelim diye uğraşan bir hükümet görüyorum çok yazık olacak olan askerimize mehmetcige olacak İsrail savaşta etik kuralları olmayan bir devlet maalesef Türkiye ye savaş açarsa Türk askeri ne kadar iyi olursa olsun maalesef İsrail şartlarında ki bir savaşa gücü yetmeyecek karşında savaş suçu işlemekten çekinmeyen bir devlet ve ordu var ve onu her şartta full destekleyen bir batı var
Rumiersn biroglanannesii1 şuan bunları okudum çok korkuyorum gündemi yakından takip etmemiştim uykum kaçtı bu kadar yakın mı savaş
Tubanurrr biroglanannesii1 yani İsrail’le savaşmak demekle sınırda pkk pyd ile savaşmak aynı şey değil bunu bilmiyorlar maalesef olan askerlere olacak en çok onlara üzülüyorum bile bile lades demek bu nato da kalıp barış içinde yaşamak en doğrusu gerçekten çok üzüldük bugün
Deletedmom_216 eda2410 ne kadar dogru bilinmez. Ama cogu sayfa bu haberi paylaştı. Ucu bize dokunur mu sanmam.. nato anlasmasi var cunku israil bunu goze alamaz. İsrail turkiyeye savas acmasi demek amerikaya savas acmasi demek gibi bisey en azindan ben oyle goruyorum☺️
Rumiersn Deletedmom_216 şuan yüreğime su serptiniz korkuyorum savaştan bu postu gördüm uyuyamıyorum şimdi
gecekusu_- feyzanuur bekarken ölümden bile korkmazdım ama anne olduktan sonra her şeyden korkmaya başladım Rabbim evlatlarımızı korusun inşallah savaş çıkmaz 🙏🏻😭😭😭
biroglanannesii1 Rumiersn Natodan çıkarsa ve Cumhurbaşkanı böyle kafa tutmaya devam ederse evet yakın ama Nato şu an güvenliği sagliyor.
Deletedmom_216 bilemedimya israil tek basina bi halt yiyemez normalde. Arkasinda amerika var.israilin en fazla 15 20 milyon nufusu vardir sence bu kadar insanla bu kadar savas acabilir mi bi destek almasa. Kendi guclu degil arkasindaki guclu maalesef..
Tubanurrr Deletedmom_216 hanfendi bu çağda artık savaşlar nüfusla olmuyor isterse 5 milyon olsun nüfusu savaş teknolojisi olarak bizden çok çok önde bir ülke evet Amerika her daim tüm gucuyle maddi manevi destek yani nüfus çok da önemli değil eskisi gibi cephede topla tüfekle Kılıçla silahla olmuyor savaşlar ve nüfus çok ta önemli değil artık
Deletedmom_216 Rumiersn yalan yok kimse rahat degil. Basimizdaki insanin ne yapcagi hic belli değil cunku. Umarim sacma sapan kararlar adinlar atilmaz..