bilemedimya Cumhurbaşkanı Cin ve Rusya’nın yanında olmak için zaten görüşmeler yapıyor. BRICS zirvesi için görüşmeler yapiliyor. Düpedüz kendi soydasini olduren devletle anlaşma yapmak için hazirlaniyor. Kime karşı İsrail’e karşı ben bir İsrail vatandaşının yada askerinin Türk’le savaştığını görmedim. Ama Cumhurbaşkanı savaşmak için savaş için onlarla birlikte olmaya çalışıyor. Zaten bir şey yapmasa NATO olduğu sürece İsrail Türkiye ile savaşamaz. Bugün hala İsrail ile anlaşmalar yapiliyor. Madem düşmansın neden İsrail ile anlaşma yapıyorsun.