Arkadaşlar savaş çıkmasın evet herkes bunu istiyor ve korkuyorum. Ama çıkmayacak imkansız demek saçma. Bir kere abd zaten israilin arkasında israil onlardan güç alıyor. Tr natodan çıkmasa bile belki de bir şekilde çıkarırlar. Gözleri 1.dünya savasından beri bizim topraklarımızda. O yüzden tedbirli olalım. Dua edelim ve umarım en yakın zamanda şu İsrail soysuzları dibe batar mahvolurlar.