gulsene1998 valla beddua etmeyecm ama anladıklarını görelim. Boykot edenlere mal gözüyle bakıldı burada. Boykot lafı geçince 5-10kişi toplanıp saldırdı güldü kendince. Bu gözler neler gördü 😏Ben eğitimini aldım bu iş böyle olmaz diyen mi o mallar ülkeden geçti artık önemi yok diyen mi E şu ülkeyi neden boykot etmiyorsunuz diyen mi.. Ben safımı belli ettim. Devam da ediyorum tabi ki boykota. Uzun vadede göreceğiz faydasını. Allah ülkemizi,müslümanları,çocukları korusun 🤲🏼