sevgii_123 Deletedmom_117 bilmiyorum bende bu şekilde düşünmek istiyorum ama koskoca cumhurbaşkanımız böyle deyince 🥹
sevgii_123 Orenda_ ya ölmek kolay boynumuzun borcunu öderiz şehit oluruz Allah’ın izniyle birde sürünmek var 😭 Kendim aklıma gelmiyo peki ya kızım
sevgii_123 Birdunyabircennetannesi bende öyle düşünüyorum ama Cumhurbaşkanımızın daha şimdiden böyle demesi
Aptalllarsizi sevgii_123 gerçeklerini söylemek çok acı ama eğer bize gelirlerse maalesef filistinden beter olacak zaten bizde dost görünümlü düşmanda fazla bide içimizdeki nankörlere fazla Filistin’e ne yaptıysa kat ve kat fazlasını bize yapacaklar kimsenin de gücü yetmez İsrail’e küçücük bi şehir ama gücünüde görmüş olduk Allah çocuklarımızı masum insanları korusun dicek başka bişey yok herşeye hazırlıklı olmalıyız ülke olarakta güçlü değiliz maalesef insanlarınız da o yürek var savaşırlar ama sonumuzda pek iyi olmayacak
annekko sevgii_123 Sıra İran’da. Sonra belki biz. Daha çok seçmen gözü korkutma. Her seçim başında yapıyor. Dinle uyutup savaşla korkutuyor. Madem sıra biziz neden mayın temizlemiş Reis?
YumukluSucurtaa annekko bende bunun erken seçim için göz korkutma olduğunu düşünüyorum Gazze çok küçük bı yer ulaşması kolay ondan o kadar kötü oldular ama Türkiye küçük değil Gazze gibi olmaz lubnani alsalar bile ordan füze atarlar arada km ler var füze zor ulaşır ayrıca NATO üyesiyiz İsrail tepki görür
kubra00k Zaten ülkeler bize takmış durumda. Ve zaten iç savaş içindeyiz kimse farkında değil. Ekonomi kötü, açlık sınırı arttı. Yakında içimizde savaş zaten çıkacak. Mülteci almaktan ülke e zaten doldu. Bu durumlar birgün patlayacak, yakındır
betul912_ mttbua çok söyledim burda ne laflar işittim maalesef anlamayan anlamıyor illa kapımıza mi gelmesi gerekiyor savaşın
betul912_ Biricikkizim Allah’ın dediği olur boykot en güçlü silah biz sıradan insanlar için boykot edin dua edin ve sosyal medya hesaplarından duyurun boykot dedektifini takip edebilirsiniz böyle korkarak ancak hayatınizi zorlastirirsiniz
gulsene1998 mttbua boykot için burda bende çok uğraş verdim ama umarım veballeri onları öbür dünyada da bırakmaz
azicikgobekatalim gulsene1998 valla beddua etmeyecm ama anladıklarını görelim. Boykot edenlere mal gözüyle bakıldı burada. Boykot lafı geçince 5-10kişi toplanıp saldırdı güldü kendince. Bu gözler neler gördü 😏Ben eğitimini aldım bu iş böyle olmaz diyen mi o mallar ülkeden geçti artık önemi yok diyen mi E şu ülkeyi neden boykot etmiyorsunuz diyen mi.. Ben safımı belli ettim. Devam da ediyorum tabi ki boykota. Uzun vadede göreceğiz faydasını. Allah ülkemizi,müslümanları,çocukları korusun 🤲🏼
Sat_123 sevgii_123 sıra bize gelirse kaybederiz çünkü içimizde de çok hain var mülteciler başta yağmalar
Yorgun_ana112 Sat_123 yok kız Allah göstermesin bizde savaş çıksa bütün arabikler ayakları gotlerine vurarak kaçar ,😁
yagmurkokusu_ Türkiye girmediği sürece gelip durduk yere sataşamaz nato üyesiyiz bir kere herhangi bir durumda nato maddelerini okursanız orada durumlar yazıyor. Savaş durumda o ABD dahi asker tank tüfek hepsini sınıra yığmak zorunda. Bende çok araştırmıştım bu durumu evet konu aslında biz Türkler ama durduk yere de al sana bombe yapamaz hiçbir ülke. Ukrayna kıçını yırttı natoya alın diye savaş zamanı eğer alınsaydı tüm nato ülkeleri destek yapmak zorundaydı.
Aptalllarsizi sevgii_123 yoo karamsarlıktan değil gerçekler kendi ülkemizdeki pisliklere gücümüz yetmezken İsrail’e mi gücümüz yetecek
YumukluSucurtaa sevgii_123 seçim ayağı tayyip tekrar aday olabilmesi için erken seçime gitmek zorunda yoksa yasalar gereği olamaz göz korkutma oy toplama bı nevi
yagmurkokusu_ sevgii_123 istediğini söylesin Türkiye’den oraya bombe gitmedikten sonra sorun yok başka bir ülke başlatamaz.