Zamanında boykot için bahaneler sıralanıyordu. Bir ton müslümanın cesetleri paramparça olurken herkes susup izledi. Boykot yapmak keyiflerinden ödün vermek bile zor geldi. Türkiyeye sokmasınlar, benim almamamla olacak şey değil diyerek vicdan rahatlattılar.
Tepkisiz kalan insanlar sayesinde dahada güçlendiler.
Bir olayın önünde durulmazsa daha neler yaparlar izleyeceğiz işte