BalkizimBaloglum2 niye geç kalasınız? Kime göre ve neye göre?
Emzirme bir beslenme biçimidir, siz ve bebeğiniz ne zaman isterseniz o zaman bitirirsiniz. Henüz 2 yaşında, bence istiyorsa emmeye devam edebilir. Mama ile beslenen bebeklerde nasıl devam sütü devam ettirilebiliyorsa ve buna bir şey denmiyorsa, emzirmeyi bitirmenin zamanı da size özeldir, “geç kalmışsın” denemez.
Kızım 3 yaşını geçmişti emzirme sonlandığında. Gün içinde hiç emmiyordu ama uyurken emmek istiyordu. Bizim sürecimiz, bize özeldi ve böyle devam etti, nihayetinde de zamanı gelince sonlandı.
Ne ağzı koktu, ne dişi çürüdü, ne de bi yeri eksildi/çoğaldı. Hepsi anadolu irfanı uydurması.