Bizimde ekim 14 de 2 yaşına girecek, çocuk doktorumuz kendi kendine bırakır dedi zaten kızımda hiç hazır değil gibi devamlı meme istiyor uykuda vs hep meme. Günde 10 kere minimum emziriyorumdur. Sizi çok iyi anlıyorum, zorlu bir süreç ama geçecek inşallah 😂🥹 umarım sancısız geçer. Bende o süre zarfında bari tuvalet aradan çıksın diye 21. Ayda tuvalet alışkanlığı kazandırdım eğer çocukta böyle bir istek varsa sizde önden onu halledin isterseniz 😻