Benim de oğlum emiyor tam niyetlendigim dönem el ayak hastası oldu. O ara emdi sürekli. Doktorumuz acele etmeyin 3 e kadar yolu var dedim ben de önce tuvalet eğitimi verdim. Çocuğu zorlayan dönem olduğu için ikisi de, aralarında 3 ay kadar dönem olması gerektiğini öğrendim. Bu sebeple o dönemin gelmesini bekliyorum ben.