Evlad acısının azı çoğu karşılaştırılması mı olurmuş..Yaşamayan bilmez ki teselli etmek için daha çok yakarlar canını. Bende 8 aylık bebeğimi kaybettim okula giden napsın askere gönderen ne yapsın dediler.. Bilmiyorlarki karnına düştüğü anda anne oluyorsun. Doğdu 3 gün sonra benden aldılar hep hastane yoğun bakımlar en son karaciğer nakli oldu sen annesisin senin ona bakman lazım dedi kardeşim verici oldu ama olmadı.. 2 yıl sonra kucağımda 3 aylık yavrum yazıyorum.. Geçmicek acıyla yaşamayı öyle ögreneceksin ki sen bile kendine şaşırcaksın hatta kızıcaksın kötü bir anneyimde yavrum orda ben yiyip içiyorum gülüyorum diye kapanmayan yaran arada bir sen bile unutcaksın yaranı ama hiç umadığın anda sızlıyacak.. Rabbim sabrını versin.