maof insanların bebekleri ağlarken karnimda 3 torpayla dolanıp yanımdaki boş besige bakmak öyle kötüydü ki benki diger yavrularimda yatarken ağrım çok oluyor diye tüm gece yavrum kucağımda emirirdim göğsümu sıkıca sarıp ilaç verdiler süt gelmesin diye bu bile öyle acı verdiki bana aklımdan nasıl düşünceler geçiyordu bir bilseniz evlat açım öyle fazlaydı ki salakça bir düşünce gelebilir ama ailesi ölen bir yenidogan bile bana verseler kabul ederdim o an emzirmek istedim verseler bana ailesi olurum diye düşünceler geçirdim çok saçma değil mi