Yavrumu benden alıp toprağa koyalı 15 gün oldu. Allah’ım nasıl bir acı Rabbim kimseyi evladiyla sınamasın iki yavrum daha var gözlerimin içine bakan ama aklımdan çıkmıyor yavrum oğlum. Fotoğrafı kaldi elimde o kadar masum ki uyuyor sanki yavrum halbuki kefenlemek için yıkıyor du babası. Ben yıkardim onu öpe koklaya sonra tertemiz kıyafetler giydirirdim canı yandığında diğer evlatlarım koşarak gelip optururler ölmeden önce vücudundaki suları çekmeye çalışmış doktor rahatlasın diye canı çok yanmıştır yavrumun öpüp yarasına merhem olmazmiydim şimdi toprağını öpüyorum elimi toprağında gezdiriyorum belki vücuduna denk getirip severim diye mezarindan dönüşte yağmur yağıyordu ben onu orada birakirmiydim koynuma sokardim yağmurdan etkilenmesin diye summetinin hayalini kuruyordum doğar doğmaz yapalım abisinde sıkıntı yaşamıştık Yunusum da da yasmayalim diye şimdi mezar taşını ne zaman yaptıracağımizi konuşuyorum çiçeğini konuşuyorum hiç brklemedigim bir anda karnımdaki yavrumu azrail aldı gitti doğduğunda doktor 5 6 dakika yaşadı demiş neredeyse bir saate yakın yaşamış yavrum 26 haftalık 800 900 Gr olması gereken bebek 1700 Gr dogdu sanki cenneti icin süslemiş rabbim üç evladım var biri cennet kuşum ikisi dünya nur’um çok ağladım çok üzüldüm rabbim kimseye böyle bir yük yüklemesin sadece ettiğiniz sözlere dediginiz laflara bebeğinizin agladigina sitem etmeyin gerçekten o guzler bile çok özel insan iki evladı olmasina rağmen başkasının evladını kiskanir mi ben kıskandım o sezeryanli ağrılı halimle başka annelerin bebeğini kıskandım istemsizce kızımla oğlum ablamda kaliyordu ben hastanedeyken,bakıyor demedim de kızım ablama çok düşkün bana TLF da bakmıyor ablama anne diyor diye onları kıskandım. Herkes başkalarını örnek verdi başkaları ne yapsın onun çocuğu bu yaşta öldü veya işte 3 çocuğu öldü diye böylelikle bana moral verdiğini sandılar bilmiyorlar ki 26 haftalık doğum yapsam da artık doğumunu beklediğim sevgiyle karnimda büyüttüğm yavrumdu o benim şimdi toprak sariyor çok zor