annesiyavrusu_ güzel sevmeyi ogretirsen güzel sever tabiki ben de hep derim birinin seni nasıl sevmesini istiyordan sen de karşıdakini öyle sev özellikle korunmaya ihtiyacı olan canlıları ama bugün gördüğüm tam bir felaketti yani sevmek istiyor ama öyle bir hircinca seviyorki. Bir de ben iki kızımı aynı odaya biraktigim zaman küçüğü nerdeyse 3,5 aylık olmuştu ve benimki seveceğini düşünüp ağzına fındık parçası koymuştu düşün yani vurma kırma huyu yok ama bilinç olarak o kadar detaylı düşünmüyorlar ve bu süre zarfı sadece 2 dakikada olan şey sonra uzunca bir süre hep gözüm üstündeydi , biz beslenmesi hakkında çok muhabbet etmemistik mesela ,kardeşi geleceği zaman bebekler hakkında muhabbet edip herşeyi öğretmek gerekiyor ,herşeyi öğreteyim derken beslenme konusunu pas geçmişim orayı bir baştan aldım 😬 o yüzden kardeşe iyi hazırlamak gerekiyor bence önceden düşüncelerini alıp ona göre yola cikmak lazım ,bizimki istiyordu mesela kreşte bütün arkadaşlarının kardeşleri vardı benim neden yok diyordu