annesiyavrusu_ bugün parkta bir çocuk gördüm 2. Kızıma hamile kaldığımda benim büyük 3 yaşındaydı ama bilinç olarak parkta gördüğüm çocuktan cok daha ileriymis onu anladım benimkine boşuna sovuyorum galiba ben de fazla mükemmeliyetçi bir anne oldum ne kadar istemesem de o yüzden çocuğun bilinç durumu çok önemi bence ,akşam akşam cocugun doğacak kardeşi için üzüldüm çünkü annesi 6 aylık hamileydi ve feci bir şekilde bebeğimi sevmeye kalktı baktım olmuyor uyuyor dedim bebeği uzaklastirdim ondan ,benim büyük de sert sever de ama bir bebeği,hayvanı o şekilde sevmeyi bırakalı bayağı oldu canınin aciyacagini bilir yani ,tutup da bebeğin kafasını sallayıp sarsmaya çalışmaz bilemedim bu yorumdan sonra gördüklerim bunlar 😁