annesiyavrusu_ hahahahah normaldir; 2 yaştan sonra anneye bir acaba mı geliyor, bana da geldi ve yaptım oğlum 7 aylık, afedersiniz gtmdn tr atıyor ama çoooook seviyorum bin şükür varlıklarına 🥰🥰( şu an uyudukları için aşırı sevgi pıtırcığı oldum :)))))