Devlette cortair verdiler özeldeki doktorum faydası 10 günde oluyor demişti o yüzden hızlı etki için ventolin verdi. Ama ben sizin yerinizde olsam dolaptan yani soğuk serum fizyolojik verirdim buharla 5 cc. Geçen kış bir çok hırıltıyı öyle atlattık burun tıkanıklığı başladığı gibi yapıyorum. Şu an ciğerlere inen ya da ilerlemiş bişey yoksa boşuna ilaç kullanmış olursunuz zaten doktora gidicekmişsiniz yarın bugünü serum fizyolojik kurtarır 🌸 çok geçmiş olsun inşallah hemencecik toparlar herkes hasta bu aralar 😞