tantuniayrangerisiyalan bizde aynı dertten muzdaripiz 5 gündür ateş var 39,5 Lara çıkıyor. Birikti balgam burin akıntısı ve tabi halsizlik. Doktorum verdiği antibiyotik ve ateş düşürücü kullanıyoruz. Ventolin için doktorların çoğu iyi birşey olmadığı ve diğer hastalıkları ilanların kıllanması gerektiğini soyluyor. Buhari sadece 5ml serum fizyolojik ile vermek daha sağlıklı. Ondan hariç günde 3 kez dolven ya da donusumlu dolven thylol verilebilir. Bizimkinin ateşi bunlarla da düşmeyince ılık duş, limonlu çorap giydiriyoruz. Beziyle bırakıyorum giydirmiyorum bişey çok etkili oluyor. Burnunuda yıkama ya da damla yöntemiyle temizleyip aspiratör ile çekim rahatlar inşallah. Ventolin konusunda çok temkinli olmakta yarar var. Sağlıklı olsun bebişler tez zamanda inşallah