jdjdjf ayy birebir aynısı. Hırıltıyı bende kış geliyo nem azaldı diye okuyo sanıyordum. ben aptamil ilk doğduğu zaman vermiştim 1-2 haftalıkken sırf mamaya alışsın diye bizim de yüzünde kırmızı benekler vardı bende isilik diyodum değil miymiş yaa☹️☹️ bilmemek daha kötü insan her gün kendine sövüyo. Bazen diyorum çocuğumun gazı bile yoktu belki de hep karnı ağrıdı😖 bu arada salça yiyorum benim de midemi aşırıı yakıyo acaba onu da mı kessem çünkü kızm 20 gündür 250 gr almış sadece çok kafaya taktım çok üzgünüm. Ama burda aynı şeyleri yaşamış ve tecrübeli insanlarla bir arada olmak çok iyi oluyor gerçekten insan az da olsa önünü görüyor