jdjdjf oluyordu bizde biogaia kullandık kullanıyoruz gaz damlasını vicol kullandık ilginç bir şekilde iyi geldi ve bitirince artık kullanmıyoruz 4,5 aylık oldu kendi çıkarıyor bi dönem emzirirken çok kıvranıyordu relaktaz kullandık o iyi geldi kakasını falan düzeltti 4 şişe bitirdik haftayı bulmuyordu bitmesi ve pahalıda sonra kestim bakalım ne olacak diye şükür şu 1 haftadır kakası bir tık katılaştı ve sarı önceden yeşil asit gibi kokuyordu sadece içinde mukus vardı şimdi az mukus var inşallah düzeliyordur ya denemeye korkuyorum süt ürünü bide sünnet ettireceğiz 2 hafta içinde o yüzden dua ediyorum iyi olsun diye 🥹🙏