Susamana Merhaba, biz bugün bera testi yaptırdık sadi konuk hastanesinde işitme kaybı olabilir dediler 40-50 desibelde en son duyuyor sanırım ama bebeğim testi daha bitiremeden uyandı moralim çok bozuldu tam anlayamadım sonucun ne olduğunu zaten sistemi de tam anlamadım, ama sanırım alçak sesleri duyamıyor bebeğim öyle dediler 36+2 de doğup 4 gün küvez geçmişi var sarılıktan dolayı ne yapacağımı bilmiyorum moralim çok bozuk ne yapmalıyım çocuk doktoruma sordum grip olsa bile testi etkiler dedi o içimi ferahlatt biraz sadece ama ağlamaktan gözlerim şişti kendimi çok çaresiz hissediyorum ne önerirsiniz elim kolum bağlandı sanki