kivancmamii merhaba. Sitedeki işitme ile ilgili yorumları okurken size denk geldim yine. Biz de bugün klinik abr testine girdik. Normalde her iki kulaktan da kalmıştık ama klinik abr testine başlamadan abr/bera testi yaptı ve bu sefer sağ geçti sol kaldı. Sol kulak için klinik abr testine başladığımızda 50 desibele kadar ses dalgası kaydı aldım ama 50’den aşağı ses dalgası alamadım dedi. Şu haliyle orta derece işitme kaybı var dedi. Ama sisteme geçmek istemedi kapı çalınma durumu uyanma durumu vs olunca haftaya tekrar test yapalım dedi. Ben sonucun değişeceğini zannetmiyorum artık umut da bağlamak istemiyorum. Şu sürece kadar gelişim öykümüz aynı sayılır. Siz bizden 2-3 ay önden gidiyorsunuz. Bundan dolayı size tekrardan yazmak istedim. Süreciniz nasıl ilerledi? Cihazlandırıldınız mı?