Bizde yeni başlıyoruz 😁 1ay26günlük. Kaynanam gildeyim kaynanam sallayarak uyuttu. Görümcem de küçük sürekli veriyorlar ayağına salla uyut diye. Herseferinde sallamayın öyle alıştırmıyorum ben diyorum ama gözümü çektiğim an ayaklarda 😅 eve gidince de istemez inşallah. 🤷🏻♀️ Sözde kolaylık mış ama benim belim rahatsız emzirirken bile zorlanıyorum o, şekil hiç yapamam yaa