ķızım 5 aylık başından beri sallanarak uyuyordu kolikti🙄ayağimdan indirdigimde uyanırdı gündüz uykulari sabah uykuları erken kalkardi 30dk 45 uyurdu😏iyice uyksuunun gelmesini bekledim emzigiini verdim bagirdi bana çünkü uyumayı bilmiyordu oda haklı yanina yattim sarildim optum süpürge sesiyle pışpıs diye popisine vurdum 30dk icinde uyudu ve 1saat 45dk🤓sonraki uykuda biraz agladi hadi dedim kiyamam ama sonra ayagima aldim bu sefer sallanmak istemiyordu kundak yaptim 12dkda kendi kendine uyudu 😂darisi sizlere