mervealmila26 Geçecek derlerdi, inanmazdım. Hiç geçmeyecek gibi geliyor. Biliyorum. Ama geçecek. 6 ay 21 günden bildiriyorum. Uyusun diye dualar ettiğim, uyanmasıdan ağlamasından deli gibi korktuğum bebeğim, büyüyor. Ve ben onu uyurken çok özlüyorum. 15. Günden itibaren tek başıma kaldım. Herkesten uzakta yaşıyorum ve eşim de günaşırı 24 saat nöbetçi. Zamanla her şey rayına oturuyor. Zamanla yükleniyor annelik içgüdüsü. Bana 3. aydan sonra yüklenmişti. Bol bol tentene temas sağlayın. Gözlerinin içine bakın, koklayın. Her şey geçecek. Güzelce giydirin, üzerini örtün, öğle sıcağında güneşi görür görmez atın kendinizi dışarıya. Ben öyle yaptım. Koydum bebek arabasına çıktım parka. Bi kahve aldım kendime. Şimdi için buruk bi gülümseme ile hatırlıyorum o günleri. Zordu ama aştın beeee diyorum ve gurur duyuyorum kendimle. Yalnızlığımla, tek başıma en zorlu geceleri geride bıraktım. Siz de böyle olacaksınız. Göğsünüz kabarak tek başıma nelerin üstesinden geldim ben diyeceksiniz. Dediğim gibi, kendisini eve kapatmayın. Evde hapis gibisiniz, hayatınızın bittiğini düşünüyorsunuz ama bitmedi. Kendinize bir arkadaş doğurdunuz. Hem de sizi herkesten her şeyden daha çok seven size körü körüne bağlı bir arkadaş. Var mı bundan daha güzeli? Büyüdükçe siz onu o sizi anlayacak. Neden ağladığını bile anlayacaksınız. Balkonda piknik yapıyoruz biz bazen. Ona ek gıda hazırlıyorum. Kendine de bir çay, bir kahve. O an canım ne istediyse. Koyuyorum mama sabdalyesine. Açıyorum bir şarkı. Ben konuşuyorum, şarkı söylüyorum, bebeğim babababa gibi sesler çıkartıyor. Öyle keyifli oluyor ki. Ve dahası, sesli gülüyor artık. Kahkahhalar atıyor. Bir kere gülsün diye evde şekilden şekle giriyorsunuz. Bugün 06:13 te güne başladık. Şun tvde şarkı açık. Bebeğim karşımda yerde pusette yatıyor. Ben serdar ortaç poşet şarkısı eşliğinde dans ediyorum. Kızım beni izleyip gülüyor. Öyle güzel öyle huzur veriyor ki…
Lohusa depresyonunu tek başıma, eş desteği dahi olmadan atlattım. Ne zaman isterseniz bana özelden yazabilirsiniz. Yalnız değilsiniz ❤️
@defnemomm_ Ahhh, gözümde canlanır koskoca maziiiii….