mervealmila26 emin ol bu duyguyu yaşamayan anne yoktur ☺️ama biraz büyüdükçe düzeliyor 5,5 ay kolik gazı yaşadık hergun bebeğim ağlar ben ağlardım gece gündüz uyumazdi sabahtan akşama kadar evde tek başımaydim şimdi 23 aylik oldu doğum yaptığım zamanlar kış gelmişti hastalanacak diye dışarı çıkamadım sonra 5 6 aylık olunca parka gittik gezmeye başladık oyuncaklarla oynamaya başladı rahatladık evet uykusuzluk halada var 2. Yaş sendromu yaşıyoruz ama ona rağmen çok güzel geziyoruz yiyoruz içiyoruz eğleniyoruz zaman su gibi geçiyor daha geçen 1 yaşını kutlamıstık simdi 2.yasıni kutlayacağız 😍 simdiki halleri de çok güzel ama o yenidogan dönemindeki halleri kokusu ayrı güzeldi doya doya kokla öp 🥰