canım anne emin ol bu dediklerini yaşamayan anne yok.. yalnız değilsin.. hepimiz o yoldan, o süreçlerden geçtik.. 2 yaştan bildiriyorum herşey çok çok güzel.. o günleri hatırlayınca yada küçük bir bebek görünce şimdiki halinizi hatırlayıp güleceksiniz🌸 sadece şuan çok küçük ve sizden başka bildiği, sığındığı liman yok.. zaman şuan akmıyor gibi geliyor ama yaşına girince nasıl geçti oluyorsunuz.. siz bebeğinizi bol bol emzirin, bol bol sarılın, uyuyun ve emin olun hepsi yoluna giriyor 🚠
sağlıkla büyüsün, büyütün bebişinizi 🙏🌸☀✨🌺